Lite fart tackar man inte nej till ?

Heeeeej fina och fula !
Hahah ja rubriken? Jag och Dani följde med Emma till edsberg för hon skulle på finska, under tiden satt vi i en park och gungade på sånna där konstiga gungor.
Ja iallafall när vi skulle gå för att det gjorde så jäkla ont i rumpan så kommer 2 småtjejer och frågar om vi vill ha fart, man vill ju inte vara värsta tråkiga tonåringen så "SJÄLVKLART" ville vi ha fart, hahahaha
Lite yr blev man kan jag säga..
Jaja sen så missade vi typ bussen och fick vänta 20min på nästa.
Och imorrn har vi matteprov... BOOOOOORIIIIING !!!!!

Haha asså kalla mig fyndig, men jag kom på värsta namnen till alla idag haha :)
Och så juste,, vi hade gympa och fick lära oss självförsvar typ hela lektionen, så jiddra inte med mej , jag bryter din tumme :D

Nu ska jag .. ja göra nått iallafall

Ni suger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0