Workout

Tjenixen, idrottsdag idag på vallen. Vi hade fotbollstunering, skitkul kan jag säga;). Vi vann alla våra matcher förutom den mot C, men det var jämnt. Vi vann över D med 6-0 och över A med 9-2. Jag gjorde inga mål men var tacksamma! JAG Sanna the best tackla undan alla HAHA! Det blev vääldigt varmt men bra workout! Vi slutade vid halv ett och då drog jag och några andra ner till badberget och badade. Har blivit brunare än vanligt, är röd i fejjan och man ser randen under strumpkanten. Ikväll är det simning, orkar faktist inte men jag måste ju slutföra dagens träning.

Sen är det sista avsnittet av Desperate Housewives kl 21.00. Missa inte.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0