SSGE

hejhej, ja rubriken.. haha jag, Daniella och Mulle lekte blonda idag, eller jaa mulle är ju blond så jag och Dani lekte. Jag var Galaxen, Dani Stureplan och Mulle Elverket. Fråga inte ens om namnen haha:P Sen hände en massa och jag orkar/ vill inte dela med mig av det;) Är förresten trött på att vissa personer inte låter en göra som man vill. Jag får väl göra vad jag vill utan att nån kollar snett , tror det handlar om avundsjuka;)
 
Kom nyss hem från scoutavslutningen med yasmine. Sköönt på söndag är det avslutning på simningen också så då slipper man alla aktiviteter WOHO säger jag bara!

Dagens outfit:
Vita jeans piratbrallor
Grå tröja/träningsjacka,
och rosa/vit randiga ballerinas med rossett

orkar inte skriva mer nu och ikväll är det PCD 2 på 3an!!

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0