SKOLAVSLUTNING IMORRN !!!

Tjjaaaah ! Var just ute på promenad med Nina och hennes hund. Skönt att komma ut lite:) Juste det är EM Sverige - Grekland, står 0-0 hittils, jag e inte precis nån fotbolls människa men man måste ju ställa upp för landet haha:P, anyway. SKOLAVSLUTNING IMORRN! SÅ SKÖNT !!! Idag hade niorna spexfoto, jag gick runt med min svenska och geografi bok hela dagen och ba : MÅSTE KLISTRA IN ! Har suttit hela kvällen och gjort det haha:P

Efter lunch drog vi och badade, not so fun. Två tanter fick verkligen extrem damp på mig, dani och emma för att vi duscha med badkläder innan bad. man ba omg.. Sen när jag kom hem var jag hemma ett tag och höll på med svenskan och hade papper över hela golvet.

Nu ska jag kolla vidare på matchen !!

Hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0