Sammanfattning

Tjenare bloggläsare (vill säga ca 7st). Har inte bloggat sen i torsdags då jag kom hem men här kommer en sammanfattning. I fredags åkte klassen + Nina och Yaz till grönan. Vi hade kul och jag åkte frittfall 3 gånger faktist. Köpte ett av dom korten. Igår fyllde Dani år GRATTTIIIIS!!! Så vi firade henne först på badberget, där träffa vi en kille med skööönaste håret haha affro<3. Sen träffade vi massa andra killar och när klockan var ca 17.30 så kom Mulle cyklande förbi haha. När klockan var runt sex så åkte vi hem till Dani och käka pizza, kollade på film. Jag och Nina gick hem vid tio nångång.
.

BARA 10 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOVET! 


Image and video hosting by TinyPic
Badberget

Kommentarer
Postat av: Emma

hahhahaha, mina fötter ser ju helt mongo ut, xD HAHA !

2008-06-01 @ 19:45:32
URL: http://ttokig.blogg.se
Postat av: Sanna

Men kolla mina då ! :P

2008-06-06 @ 12:38:31
URL: http://ssaannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0