Rubrik ?!

Tjaah ! Har inte bloggat sen i torsdags men har vart med Elvira hela helgen så har inte hunnit. Idag slutade vi efter lunch eftersom vi inte hade någon gympa.. SKÖNT! När vi slutat gick jag, Daniella, Elsa, Nina och Yasmine ner till vallen för att möta Ebba. Efter det gick jag, Elsa, Dani och Ebba till vittra sen drog alla till stinsen förutom Elsa för hon är mobbad, nej skojja bara. På väg till stinsen mötte vi Clara. Vi kollade skolavslutningsklänning åt Dani. Hon la undan två och en av dom ska hon köpa, HAHA den otrevliga tjejjen i kassan ba: Är du 100% SÄKER på att du ska köpa den sen?! Man ba: Eeehm ja? Hon: För det är MÅNGA som vill ha en sån dom är MYCKET eftertrakdade så du måste vara 100% SÄKER är du det? man ba men jaaaa! iallafall sen gick jag, Ebba och Dani hem till dani och satt i gungan i parken utanför. Sen gick vi till Ebba sen gick jag och dani till stinsen igen, Haha stammisar !:P

Och nu sitter man här.
förresten, skolavslutning i övermorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0