Måndag = Inget att göra

Hejhej, Förlåååt har inte skrivit på massa dagar !!
Men i fredags kom iallafall Emma hit. Vi kollade igenom hela tjuvlyssnats fjortisarkiv:P

På lördagen var vi tvungna att gå upp kl 8 för vi skulle till nån äventyrsbana.
Det var typ som Wildkids, man skulle gå från träd till träd på olika saker 6meter upp i luften.
Och så hade man värsta Wildkids hjälmarna också haha !
När vi kom hem bestämde vi oss för att gå till stinsen innan matchen började.
Hittade inget.

Juste matchen.. haha Emma var helgul, jag var helblå.
Hade min Sverige bandana och SWEDEN T-shirt på mig också haha.
Emma hade typ tagit ner allt som var blått och gult till vardagsrummet, galning.
När Sverige gjorde första målet vi ba: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!! Typ dampa haha.
Sen vare 5 killar i Sverige kläder som gick utanför vårt hus, ja ni kanske kan gissa vad vi gjorde.
När Spanien gjorde sitt andra mål fick vi damp och gick ut och mötte Nina och Bianca i rondellen. 

På söndagen (igår) hade syrran barnkalas. 
Haha och vet ni vad jag och Emma hittade?? 
NOSTALGI SKIVA! 8 år gammal.
Haha ett år innan barnen föddes:P
Men det är jätte bra låtar på den som t ex NSYNC - Bye Bye Bye, Westlife - Fool Again och Five - Don´t wanna let you go.
Sen kom H, K, W och S :P 

Och sen åkte Emma hem och nuu sitter man här ensam.
Får väl hitta på nått med någon;)

Pushar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0