LEDIG! okej 1 dag..

TJA! hemma nuueh! eller aa har vart hemma i 2 timmar. Hann typ inte arbeta nånting idag trots att jag behövde. Vi hade först engelska, tråkigt kan jag säga. Sen hade vi vanlig lektion och efter det var det lunch. På lunchrasten försökte jag, Nina och Mulle att få Simon och Maja att strula.. Men nej dom "ville" inte. Haha funkade inte ens med mutor:P  ERAT FÖRHÅLLANDE KOMMER ALDRIG ATT FUNKA!!!!! Anyway efter lunchen såg vi på världens tråkigaste film enligt mig. Kidnapped hette den. Somnade seriöst efter en kvart. Sen slutade vi när den var klar.

Imorrn är det 6:e juni och det innebär...? Jo nationaldagen, och ännu bättre....? VI ÄR LEDIGA WOHO!
Skitvarmt ute också , borde egentligen gå ut men jag orkar inte.
 
Dagens outfit:
Grå/svart t-shirt med tryck av en conversesko
Limegröna mjukisshorts
och chockrosa ballerinas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0