HAHAHAHAH

HAHA kolla vad jag hittade på Tjuvlyssnat.se !:

På en buss i Härnösand


Mamma ~40 och dotter ~17 sitter på bussen och diskuterar ett svar på ett SMS med någon form av komplimang som dottern har fått av en kille
.
Mamman: Ja men skriv tack och gör en sån där "glad skit" då?
Dottern: Men ge 'rej! Jag måste tänka 21 år och inte 17 nu...
Mamman: Jaa okej...Men skriv "tack, det värmde" då?
Dottern: Men för helvete...21! INTE 41!!


Utanför högskolan i Gävle


Två kvinnor ~45 sitter och pratar.

Ena kvinnan: Vi i familjen fundrade ett tag på att skaffa hund. Ungarna ville ha någon större hund så vi letade ett tag. Vi var ett tag inne på en ovanligare ras från Australien. Dingo hette den. Men nä, det blev inget.


Gröna linjen, Fridhemsplan


Ett par ~20 kommer in i vagnen. Killen är väldigt kär. Han tar mycket i tjejen och är mycket uppmärksam på vad hon säger och gör. Tjejen är lite svalare, men med i leken. De lutar sig kärleksfullt mot varandra i vagnen.

Tjejen: Mössan passar dig väldigt bra.
Killen: Tack.
Tjejen: Du ser ut som en glass.
Killen: Eeeh...
Tjejen: Med topping.
Killen ser skeptisk ut en tiodels sekund och byter sedan ämne och fortsätter kuttra.


Gröna linjen mellan T-centalen och Slussen


En kille ~30 står i tunnelbanan och pratar i mobiltelefon med "gullig" röst.

Killen: Får jag nafsa dig i örsnibbarna? Varför inte? Slicka dig på kinden då? Och pussa dig på munnen. Tuttarna.
Efter en stunds småtjafsigt gullande höjer han plötsligt rösten.
Killen: Vadå? Säg inte att du har slängt korven? Alltså om du har slängt korven vet jag inte vad jag gör! Men har du slängt korven? Har du gjort det? Vadå stank i hela kylen? Det gorde den inte alls! Alltså, du ska aldrig röra min mat! Var har du slängt den? Vilken soptunna? Ja, men vilken? Men då får du plocka upp den därifrån. Nej, det ska du göra. Jag tänker INTE göra det, du ska göra det NU.



och var ba tvungen att ta med den här, SOLLENTUNA CREW !


Qben, ungdomsgård, Sollentuna


En tjej ~15 får syn på en kille ~15 som hon känner igen, och reser sig upp för att krama honom.

Tjejen: Nämen heej! Hur är det?
Killen: Tjaa! Jorå, de är väl bra, lite förstoppad bara.
Tjejen: Va?
Killen: De va ju pannkakor till lunch, vi hade tävling och jag åt 27 stycken.
Tjejen: Men gud vad äckligt!
Killen (glatt): Men jag vann!



HAHAHA KUNDE INTE LÅTA BLI !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0