Yes jag är seg

Haha ja om jag hade haft mer än 20 läsare skulle jag haft nått att säga förlåt om eftersom jag inte bloggat på massa dagar. Men nu har jag inte det så därför tänker jag inte be om ursäkt :D Haha aja har inte hänt så mycket senaste dagarna förutom att hoppa studsmatta osv.
Imorrn ska vi till grönan igen, eller igen och igen visst jag har bara vart där 1 gång i år men so what. 
Sarah fyllde förresten år igår, grattis i efterskott.

Och jaa ! vi ska utomlands innan skolan börjar så då hinner jag bli brunare trots att jag redan är väldigt brun men iallafall , man vill ju se ut som en pepparkaka i skolan haha:D

Juste och jag kan (ÄNTLIGEN) göra volter... på studsmattan haha men det har vart ett stort problem för mig att våga så jag känner mig VÄLDIGT stolt, hah:P

Hare gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0